През далечната 1994 г. открихме своя първи обект и през тези вечери 25 години непрекъснато се развиваме, разрастваме и потвърждаваме в бранша. Mamma Mia е марка, която е изключително добра позната на пазара и е доказана многократно своето реноме за качество и добро обслужване. Нашите успехи се нуждаят от комбинация от умение и не поемане на предварително рискове, консервиран подход при развитие на бизнеса, както и благоприятно реинвестиране на привлечени средства.
За 25 години можете да се справите с изключително много възможности за създаване, за да създадете фундамента на един устойчив и успешен бизнес, който дава резултати на всеки ден, особено когато вижда приятелско и топло отношение към лицата на нашите клиенти.
Стремежът не се продължава да се развива в страната и чужбина е основната причина да се обърне към тази уникална форма за дистрибуция на стоки и услуги. Франчайзингът е нужна способност, чрез която Mamma Mia ще продължи да развива своя надежден и успешен бизнес модел.
Със стартирането на своя франчайз проект цели масирано развитие на веригата на местно ниво към централните точки в по-големите градове в България, както и в чужбина.